RSS

marți, 15 martie 2016

Dezvoltare personala in supermarketuri


     Uite un adevar de necontestat: poti invata ceva folositor din orice situatie. Uneori si o simpla excursie intr-un mare magazin devine un test de anduranta al proprie rezistente.

     Ca tot omul, dupa serviciu, am fost nevoita sa dau o raita prin Auchan la cumparaturi. Surprinzator, am ajuns sa numar in gand pana la 10 sau sa incerc o metoda de a ramane calma. Aparent, mai exista semeni de-ai nostrii care nu stiu sa nu deguste toate produsele. In special sa nu isi bage mainile ( eventual nespalate) in mixurile de fructe confiate, incercand sa se aleaga cu mai multe migdale. De asemenea, intelesul cuvantului degustare le este strain unora. Pacat ca nu am cum sa le explic ca degustare nu este sinonim cu indestulare. Este suficient sa spun ca orice pofta de mancare mi-a trecut instantaneu dupa ce am vazut un "domn" luand un carnat de pe gratarul electric in timp ce domnisoara care ii pregatea avea atentia distrasa de altceva si indesandu-l in gura.


       Raionul de dulciuri mi-a starnit o mica fantezie. In special cutiile de bomboane scumpe desfacute din care lipsea cate o bomboana sau doua si apoi inchise la loc in speranta ca nimeni nu va remarca nimic. Imi inchipuiam cum ar fi ca intr-o zi, din neatentie, sa aleg tocmai o asemenea cutie si sa o ofer cadou. M-am amuzat vreo 5 minute in sinea mea inchipuindu-mi reactiile cunostiintelor intr-un asemenea caz.

      La casa express, cea creata special pentru cosuri (a se intelege, nu se respecta regula cu maxim 10 produse, important este sa ai cos, unul, doua, nu conteaza daca sunt cu varf) ai timp chiar si de o mica meditatie despre sensul vietii. Ai timp sa remarci cum nimeni nu vrea sa lase inainte o tanara mama cu un copil mic in brate, desi respectivul copil plange asurzitor. Apoi constati ca "va rog sa ma scuzati sau pardon" au fost inlocuite de mult mai neaosul ghiont. Incepi sa numeri, sa respiri adanc, sa te gandesti la orice pentru a te calma. Noroc ca ai timp si de o meditatie despre sensul vietii cat timp astepti sa iti platesti produsele.

     Poate cineva la intrare ar trebui sa puna un afis cu "linistiti-va, sigur va veti cumpara cele necesara, va rugam nu uitati sa fiti oameni!". Poate ar fi folositor! Zi linistita va doresc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu